poniedziałek, 20 lutego 2012

Garnier Przeciwzmarszczkowo-liftingująco-ujędrniający krem pod oczy Nutritioniste Ultra Lift Anti Wrinkle Firming Eye Cream

Garnier

Przeciwzmarszczkowo-liftingująco-ujędrniający krem pod oczy Nutritioniste Ultra Lift Anti Wrinkle Firming Eye Cream 15ml

Cena ok 50 zł na strawberry.net

Opis:
  • Zawiera nawilżający, naturalny pro-retinol o właściwościach przeciwzmarszczkowych
  • Wyraźnie redukuje powstawanie zmarszczek
  • Skóra wokół oczu staje się gładsza, jędrna, elastyczna, sprężysta
  • Sposób użycia: Nałożyć niewielką ilość rano i wieczorem na oczyszczoną skórę wokół oczu, delikatnie wklepać w skórę.

Moje odczucia:
- lekka konsystencja, kremowy kolor po rozsmarowaniu jest przezroczysty
- bezzapachowy a przynajmniej ja nie odczuwam zapachu :)
- wygodny pojemniczek z bezpieczną zakrętką która robi KLIK :)
- dość długo się wchłania
- posmarowany za blisko oka powoduje łzawienie
- trochę rozjaśnił mi sińce pod oczami
- nieco lepki
- DUŻY plus za zawartość Retinolu

Reasumując : za to, że zawiera retinol jestem w stanie przymknąć oko na wady, jeszcze do niego kiedyś wrócę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl