poniedziałek, 24 grudnia 2012

Olejuszka na ciemieniuszkę - Skarb Matki




Od firmy Kosmeland.pl otrzymałam do przetestowania olejuszkę na ciemieniuszkę. Moje maleństwo od czasu do czasu boryka się z tą przypadłością, czasem myślę, że zniknęła po czym na drugi dzień znowu ją widzę na główce.

Ciemieniucha występuje w postaci nadmiernego złuszczania się owłosionej skóry głowy. Mogą też tworzyć się żółtawe łuski miejsca te nie swędzą.

Ciemieniucha nie jest groźna, ale wygląda dość nieestetycznie. Jej przyczyną są przejściowe zaburzenia w pracy gruczołów łojowych, które mijają około 3. miesiąca życia.


Po lewej stronie zdjęcie przed, po prawej po posmarowaniu.


Olejek nanieść na owłosiona skórę głowy gazikiem lub wacikiem. Pozostawić na skórze 24 godziny. Następnie umyć głowę delikatnym szamponem i po wysuszeniu wyczesać miękką szczoteczką.


Moja opinia: Mały ma dość sporo włosków więc nie widać dokładnie ciemieniuszki, na zdjęciach też jej nie widać. Wcześniej stosowałam oliwkę hipp - była ok choć w tym wypadku myślę, że nieco przeszkadzała mi jej płynna konsystencja. Olejuszka jest dość gęsta co ułatwia przyczepność do skóry (nie spływa) itd. Po posmarowaniu włoski wyglądają jak u Elvisa :) ładnie błyszczą i mają połysk. Skóra jest ładnie nawilżona, nie jest przesuszona i nie tworzy skorupki. Po kąpieli ciemieniuszkę można łatwo delikatnie wyczesać, nie zauważyłam podrażnień. Na uwagę zasługuje też fajny skład produktu. Polecam !


6 komentarzy:

  1. oo, nie miałam nigdy takiego kosmetyku, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie opakowanie:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny produkt, choć u Nas nie był konieczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używaliśmy kilka razy i naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nam niestety nie pomogło, ale to chyba był nadzwyczajny przypadek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl