środa, 6 marca 2013

Antybakteryjna musująca pianka do rąk - Osmozacare



Od firmy http://www.osmozacare.pl/ otrzymałam do przetestowania m.in. Antybakteryjną musującą piankę do rąk.



Opis producenta: Pianka, którą zawsze powinno się mieć blisko siebie. Pianka, którą każde dziecko pokocha. Dzięki nowatorskiej formule przyjemnie musuje na dłoniach i lekko łaskocze, jednocześnie uwalniając je od bakterii i zarazków i pozostawiając ładny zapach. Teraz już nie musisz namawiać dziecka do systematycznej higieny rąk. Samo będzie o niej pamiętać. Pianka zwalcza drobnoustroje oraz wykazuje właściwości ochronne, a jej formuła na bazie d-pantenolu wzmacnia i odżywia paznokcie.






Moja opinia: Jestem zachwycona tym produktem. Dla mnie nie ma żadnych minusów no chyba że cena około 18 zł za 50 ml. Pianka ma świetne opakowanie z dozownikiem. Potrząsając nią wewnątrz słychać kuleczkę. Pianka po wyciśnięciu tworzy białą pianę, która błyskawicznie się rozwadnia. Ma przepiękny zapach !!! W niecałą minutę możemy sobie zdezynfekować dłonie bez pomocy wody. Zapach jest jak dla mnie oszałamiający .. :) Aha pianka nie pozostawia lepkich dłoni. POLECAM !!!

Podoba mi się ta fryzura :)

Dip-Dye Hair Color: 20 Amazing Hairstyles

23 komentarze:

  1. Już wiele pozytywnych opinii na jej temat czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna rzecz,bardzo przydatna na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna jest ta pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, tak wyszło, że wybrałyśmy tory :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go ,ale chyba się skuszę-aha i mówisz ,że jest fajna to super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rozwiązanie kiedy nie mamy dostępu do kranu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie spotkałam się z preparatem antybakteryjnym w takiej formie ale chętnie przetestowałabym :) Choć cena rzeczywiście dość wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny produkt, przydałby się przy dzieciach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy produkt,który bardzo by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałaby mi się taka pianka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czuje sie zachecona w 100% :) wszystko co ma w nazwie slowo 'pianka' dziala na mnie jak lep na muchy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta panka jest świetna, fajnie strzela.

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie słyszałam o tej piance :)
    Fryzura genialna :) jak Jesse J ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha fajny opis :D tego jeszcze akurat nie mam w swoich zdobyczach:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa alternatywa dla żeli antybakteryjnych bez użycia wody. Chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tę piankę w szufladzie, wygrałam kiedyś, schowałam i o niej zapomniałam. Chyba pora zacząć używać skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię te wszystkie żele antybakteryjne, które mogę mieć zawsze pod ręką w torebce. ale o tej piance nie słyszałam:)
    póki co mam swojego carex'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna propozycja na czyste ręce gdy nie ma warunków do umycia rąk

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę tą firmę obczaić jak będę przy kasie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl