wtorek, 5 marca 2013

BingoSpa Collagen pure kolagenowa śmietanka pod prysznic


W ramach współpracy z BingoSpa http://www.bingosklep.com otrzymałam do przetestowania

Opis producenta:
Śmietanka BingoSpa zawiera czysty kolagen i ekstrakty z morskich alg.Kolagen stanowi 1/3 całkowitej masy białek tworzących tkankę skórną i jest jej najważniejszym składnikiem.

Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe - powoduje to z czasem utratę jędrności i elastyczności skóry. Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy systematycznie dostarczać jej kolagenu.

Algi morskie zawierają proteiny, polisacharydy, polifenole, lipidy, witaminy oraz mikro i makroelementy. Zawierają także chlorofil, chinony, fitosterole i poliaminy. Algi morskie zawierają w sobie wiele białek występujących w NMF czyli naturalnym czynniku nawilżającym. Zapewniają przez to optymalne nawilżenie skóry i nadają jej miękkość oraz elastyczność.
Kolagenowa śmietanka BingoSpa pod prysznic o kremowej konsystencji i subtelnym zapachu, to rytuał - relaks dla zmysłów i przyjemność dla skóry - delikatnie myje i pielęgnuje, pozostawiając skórę odżywioną i nawilżoną.

Pojemność 300 ml kosztuje 8 zł.

Można go nabyć tutaj

http://www.bingosklep.com/kolagenowa-smietanka-prysznic-bingospa-p-121.html

Moja opinia: Powiem Wam, że produkt ten mnie jakoś szczególnie nie zachwycił. Dość słabo się pieni a tym samym sprawia wrażenie, że nie do końca czuję się umyta. Śmietanka ma ładny zapach przypominający płyn do zmiękczania tkanin (płyn do płukania tkanin) :). Konsystencja wodnisto-śmietankowa. Szczerze powiem, że nie wiem jak taki produkt mógłby zadziałać na jędrność czy elastyczność mojej skóry. Najbardziej mi się podoba smukła i ekonomiczna buteleczka :) Nie zrobił mi żadnej krzywdy, nie wywołał alergii.

14 komentarzy:

  1. No i dla mnie ale szczerze to o śmietance do kąpieli nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt może być całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buteleczka mało wygodna ;) Zwłaszcza pod prysznicem, bez półek ;) A co do zawartości, mam podobne odczucia./

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie spodobała ta śmietanka, ale na ujędrnienie na pewno nie liczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. A byłam pewna, że to jakaś super rewelacja, a tu proszę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się te korki nie podobają w kosmetykach BingoSpa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiałam się czy sobie jej nie wziąć i zrezygnowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. zrezygnowałam własnie z tego kosmetyku :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam, ale pewnie już się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. choć pojemność i cena zachęcają...ale jednak Twoja recenzja...dobrze, że szczerze piszesz

      Usuń
  10. A mnie właśnie to opakowanie nie odpowiada :/ Trudno wyjąc zawartość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl