niedziela, 17 marca 2013

Body od Bodziakowo http://www.bodziakowo.pl/

 




Udało mi się nawiązać współpracę z http://www.bodziakowo.pl/. Jako, że jestem wielką fanką piłki nożnej i też przy okazji patriotką ;) wybrałam spersonalizowane body Mały Kibic :) Lekko większy rozmiar ale wydaje się być już prawie dobre:)

Od razu napiszę, że zrobić zdjęcie mojemu małemu to nie lada wyczyn, zdjęcia więc wyszły jak wyszły :) Czapeczka założona tylko do stylizacji ;)

Body zamawiamy przez stronę internetową http://www.bodziakowo.pl/ wybierając wzór itd. Sami możemy określić też własny napis jaki będzie na ciuszku. Przesyłka przyszła po kilku dniach.

Body jest bardzo dobrze wykonane. Bardzo dobrej jakości, miły materiał. Solidne i wygodne zapięcia na zatrzaski. Godło jest z jakby czerwonego zamszu. Wygląda to uroczo :) Jestem baaardzo zadowolona :)

Dodatkowo zachwycił mnie minilist od bodziakowa - ubawiłam się po pachy :)


Oto dodatkowe zdjęcia :)





21 komentarzy:

  1. Ślicznego masz synka i jak ładnie wygląda w tym body :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny bobasek :) A body ma ekstra :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są pomysły, kiedy możemy sami zaplanować jak ma wyglądać kupowany przez nas strój. Bobas słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super list , super bodziak i super Duduś !

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki malec i słodkie body :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam bluzeczki z bodziakowa i lubię je bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka bodów z tej firmy. Są fajne, ale ten zamsz bardzo szybko obłazi. I w jednym pierwszego dnia odpadła nam napka. Ale ogólnie są ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne body ! :) mały prezentuje się w nim bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny mały kibic :) Ciekawe jak bodziaki się piorą.

    OdpowiedzUsuń
  10. zamawiałam kiedyś bodziaka z bodziakowa.pl i również liścik mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Padłam czołem na biurko - jaki słodki dzidziuś! Jakie ma papuchy na łapkach i nóżkach! AAwwwwwwwww!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziutki bobasek :) fajny blog :) pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl