czwartek, 21 marca 2013

Brait - Spray do pielęgnacji mebli


Od  Dramers S.A. otrzymałam do testów Brait.

Marka Brait istnieje na rynku od 15 lat oferując szeroką gamę produktów chemii gospodarczej. W tym czasie zaufało nam stale rosnące grono wiernych klientów, którzy doceniają przede wszystkim wysoką jakość produktów. Nowoczesny design opakowań, innowacyjne receptury oraz skuteczność działania sprawiają, że konsumenci chętnie sięgają po markę Brait. Produkty Brait można znaleźć w ofercie większości międzynarodowych sieci handlowych w Polsce, są szeroko dystrybuowane w handlu tradycyjnym oraz eksportowane do wielu krajów. Producentem marki Brait jest firma Dramers S.A. – uznany producent chemii gospodarczej i kosmetyków.

Firma Dramers S.A. powstała w 1992 roku. Specjalizuje się w produkcji wyrobów chemii gospodarczej m.in.: odświeżaczy powietrza, preparatów do mebli, płynów czyszczących: do drewna, paneli, płynów uniwersalnych, produktów do WC – żeli i kostek. W ofercie firmy znajdują się także kosmetyki zapachowe: dezodoranty, wody toaletowe, kosmetyki pielęgnacyjne mydła i żele pod prysznic oraz produkty do golenia i po goleniu. Dramers S.A. jest również producentem kosmetyków do stylizacji włosów oraz wyłącznym dystrybutorem marki Jelp na rynku polskim.

Opis producenta: Brait aerozol do mebli (opakowanie 300 ml) to preparat przeznaczony do czyszczenia i pielęgnacji mebli. Nadaje powierzchniom delikatny, naturalny połysk oraz wypełnia pomieszczenia przyjemnym i świeżym zapachem.
Dzięki działaniu antystatycznych składników zapobiega przez ponownym, szybkim osadzaniem się kurzu.

Tutaj można zobaczyć cały asortyment firmy :) Istnieje wiele wersji zapachowych tego preparatu.


Moja opinia: Moje wiosenne porządki czas zacząć :) Pamiętam jak moja mama używała przez lata fornit w tubce. Pamietam ten charakterystyczny zapach :). Niestety nie widuję go w sklepach do jakich uczęszczam. Mam dużo drewnianych mebli więc Brait przyszedł mi z pomocą w samą porę. Preparaty bardzo ładnie pachną jeden miodem, drugi zaś migdałem jakby. Po spryskaniu ściereczki ukazuje się biała lekka emulsja. Bardzo latwo rozprowadza się na meblach. Pozostawia też delikatny połysk. Przez jakiś czas zapach utrzymuje się na przetartych powierzchniach. A oto efekty :)




11 komentarzy:

  1. przydałby mi się taki produkt, łatwy i szybki w użyciu

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam takich rzeczy;D

    OdpowiedzUsuń
  3. obecnie i u mnie testy tych sprey :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się świetnie...bynajmniej na zamieszczonych zdjęciach ;) akurat skończył się mój spray, może skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam jakiś z tych sprayi i był fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że płyn jest warty uwagi, ale moim faworytem jest pasta Elmex sensitive:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetnie się błyszczy... musze rozejrzeć się i zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne sa to spreye -ja czekam na swoje;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl