wtorek, 12 marca 2013

Concertino Żel do prania


Od firmy http://www.concertino-baby.pl/ otrzymałam do przetestowania żele do prania :)

Opis producenta:
  • Połączenie delikatności płynu i skuteczności proszku
  • Testowany dermatologicznie
  • Przeznaczony do prania bielizny niemowlęcej i dziecięcej
    oraz odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików
  • Specjalna formuła zapobiega blaknięciu kolorów
  • Łagodny ale skuteczny
  • Doskonale się wypłukuje
  • Nie zawiera parabenów
  • Pozostawia delikatny, kremowy zapach
  • Skoncentrowany przez co wyjątkowo wydajny: 16 prań (płyn 1L), 33 prania (płyn 2L)
  • Pojemność: 1L i 2L

Moja opinia: Żele mają fajne miarki do odmierzania z podziałkami, jak widać na zdjęciu powyżej. Charakteryzuje je bardzo delikatny, świeży zapach. Konsystencja lekko wodnistego żelu. Prałam w nich ciuszki małego oczywiście uwalone gdzieniegdzie kupą, mlekiem itd. Wszystko ładnie się sprało. Rzeczy wyprane w concertino nie podrażniły skóry mojego maluszka. Bardzo się cieszę, że można kupić coś tańszego niż np Jelp a równie dobrego jeśli chodzi o skuteczność. Osobiście mogę polecić jak najbardziej te żele. Stanowią fajny duet z płynami do płukania tej firmy. 

Biorę udział w rozdaniu 





20 komentarzy:

  1. Też stosuje i mi przypasowały.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten niebieski ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam je, choć są w moim posiadaniu zaledwie od kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tradycyjnie sypie proszek...ciezko pozbyc sie pewnych nawykow:)

    OdpowiedzUsuń
  5. polubiłam te żele i wole je od proszku...

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie raz je widziałam, ale jakoś nie zwracałam uwagi, dobrze wiedzieć, wypróbuję ;)
    Miłego dzionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dostałam ale tylko próbki :):):)proszku:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIe mieliśmy , nie znamy niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam jeszcze maluszka więc nigdy nie testowałam, ale dobrze już zawczasu poznać pozytywną opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łał:D ale butle:D u nas by szły w praniu dobre dwa miesiące;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy małym dziecku pranie jest conajmniej 2-3 razy w tygodniu;P

      Usuń
    2. haha my preferujemy swojski brudek zatem xd bo pierzemy co tydzień:D

      Usuń
  11. Rzeczywiście produkt wygląda na bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam proszek, jest świetny, choć marchewki i tak nie wyprał, no ale na marchewkę to nic nie pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marchewke dopiero bedzziemy wprowadzac takze zobaczymy ;)

      Usuń
  13. taka miarka z podziałką przydatna rzecz!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Też piorę nim ubranka mojego synka. Jak dla mnie rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze wiedzieć, bo moje proszki i płyny (jelp) nie spierają kup ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl