poniedziałek, 4 marca 2013

Flos-Lek Preparat do pielęgnacji brodawek


Od firmy http://www.floslek.pl/ w ramach współpracy otrzymałam do przetestowania preparat do pielęgnacji brodawek.

Opis producenta: Zapobiega pękaniu brodawek sutkowych w okresie karmienia piersią. Szybko przynosi ulgę obolałym i podrażnionym sutkom. Pomaga złagodzić ból i uczucie napięcia skóry w okresie karmienia. Natłuszcza, nawilża, regeneruje.
Ulga dla obolałych brodawek sutkowych. Ochrona przed infekcjami bakteryjnymi.

Skład: Lanolin, Caprylic/Capric Triglyceride.

Po umyciu piersi, niewielką ilość preparatu nanieść na brodawki sutkowe oraz na skórę w ich obrębie, delikatnie wmasować. Stosować kilka razy dziennie. Pielęgnacja brodawek sutkowych kobiet w okresie ciąży i karmienia.



Moja opinia: Nie będę opisywać swoich pierwszych wrażeń z karmienia piersią, żeby nie zrazić przyszłych matek ;). Początki niestety są trudne, zwłaszcza przy płaskich brodawkach, ale na szczęście potem wszysstko mija a dochodzą też inne plusy karmienia. Stosowałam do tej pory kilka tego rodzaju preparatów i mam dwa ulubione.
Preparat jaki otrzymałam ma postać jakby maści. Lanolina w recepturze aptecznej jest często stosowana jako podłoże do maści. Wcześniej na brodawki stosowałam maść purelan. Preparat z flos- lek jest tańszy bo płacimy około 10 zł za 15g. Maść ta jest mniej zbita w przeciwieństwie do purelan. Dzięki temu łatwo się rozprowadza. Ładnie natłuszcza nam skórę tworząc delikatną osłonkę dla brodawek. Maść ma prosty krótki skład i fajną tubkę z aplikatorem. Na pewno każda kobieta karmiąca ucieszyłaby się z takiego prezentu. Polecam :)

11 komentarzy:

  1. bardzo fajna jest ta masc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja karmię, ale nie potrzebuję(póki co), ale Twoja opinia zachęcająca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena rzeczywiście dobra. Ja wiem z doświadczenia, że warto mieć coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czy ja będę takich potrzebować :D Ale najpierw to muszę w ciążę zajść ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak mnóstwo jest tematów uznanych za tabu zwianych z macierzyństwem. Słyszałam, ze okład z liści kapusty jest świetny i zapewne tańszy, od specyfiku:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez stosowalam ale to na zatkane kanaliki mleczne, na brodawki - tylko masc :)

      Usuń
  6. o tego nie znam :) ja używałam Maltanu

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie sprawdzony i idealny był Maltan. Co ważne neutralny dla dziecka i nie trzeba zmywać przed karmieniem. Metoda na bezbolesne początki karmienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam nigdy podobnych produktów. Może kiedyś się przyda, prawda? Zapraszam na konkurs z Silcare.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl