piątek, 22 marca 2013

Lawendowa sól do kąpieli - JM Spa&Wellness



Od firmy JM Spa&Wellness http://www.pl-uroda.pl/ nabyłam sól do kąpieli Lawenda. Niestety nie mam wanny w obecnym mieszkaniu, ale rodzice mają. Sól składa się z naturalnych składników: Mineral Salt, Parfum, Lavendula Officinalis.


Sól do kąpieli z dodatkiem olejku lawendowego i kwiatów lawendy:
  • lawenda, malownicza roślina, będąca symbolem Prowansji o intensywnie fioletowym kolorze i wyjątkowym zapachu. Właściwości relaksujące lawendy znane były już w starożytności. Olejek lawendowy o pięknym kwiatowym zapachu ma szerokie zastosowanie w kosmetyce. Działa uspokajająco i relaksująco, aromat lawendy obniża napięcie i łagodzi bóle głowy,
  • kąpiel z dodatkiem soli lawendowej polecana jest wszystkim zapracowanym i zestresowanym, jako miłe zakończenie dnia.
Naturalna sól do kąpieli stanowi bogate źródło składników mineralnych niezbędnych dla organizmu. Kąpiel z dodatkiem soli działa odprężająco na organizm, regeneruje skórę pozostawiając ją miękką i przyjemną w dotyku. Zapach lawendy relaksująco i kojąco wpływa na zmysły.
Sposób użycia:
Do wanny pod strumień ciepłej wody wsypać sól kąpielową w celu dokładniejszego rozpuszczenia kryształków soli. Po kąpieli zaleca się delikatnie osuszyć ciało ręcznikiem, tak aby mikroelementy miały czas wniknięcia do organizmu.

Niestety sól nie wygląda zbyt zachęcająco - jest brunatno brudno fioletowa. Ale chyba to właśnie świadczy o fakcie, że nie dodano do niej sztucznych barwników itd. Zapach ma ona bardzo intensywny lawendowy, nie każdemu może się to podobać. W wodzie też nie wygląda najlepiej :)

Za 500 g płacimy około 13 zł.




A teraz moje odczucia po użyciu jej na stopy. Sól działa cuda :) Po kąpieli w niej moje nogi są mega wypoczęte i odświeżone. Produkt daje efekt lekkich stóp, cudownie wypielęgnowanych. Nawet po 10 minutach od wytarcia stóp i założenia skarpetek nadal czuć pewnego rodzaju ulgę :) Jestem naprawdę z niej zadowolona. Wydaje mi się, że dużą robotę załatwiają małe cząsteczki lawendy, które pływają w wodzie.

16 komentarzy:

  1. Im coś bardziej naturalne i wygląda mniej zachęcająco tym lepiej działa. Zwłaszcza sól potrafi zdziałać cuda. Nie dawno pisałam o jej dobroczynnym działaniu i moim uwielbieniu do soli :) Używaj regularnie a na pewno efekty będą cudowne!
    Cieszę się, że już zauważyłaś efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda zachęcająco , lubię naturalne składniki

    OdpowiedzUsuń
  3. "Polecana zestresowanym" to chyba coś dla mnie :). Czułaś się zrelaksowana?

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie dzisiaj również dotarła do mnie ta sól i już nie mogę się doczekać,aż jej użyję;))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo efektownie wyglada ta sól :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba taka gruboziarnista, tylko lawenda... Cóż, ja tego zapachu nie lubię, co większość uznaje za dziwactwo :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie rzeczy :) muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś sole do kąpieli to nie moja bajka, ale tym mnie strasznie skusiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio jestem zakochana w zapachu lawendy ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię używać soli do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda w tym opakowaniu :D Właśnie szukam jakiejś fajnej soli, bo mam jakąś fioletową która wszystko barwi -.-'

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam również tą sól ale cynamonową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zaciekawiła mnie ta sól, chętnie ją wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się bardzo podoba taki kolorek soli:) Może wypróbuję ze względu na Twoje odczucie lekkości po użyciu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. sól wygląda bardzo zachęcająco, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl