sobota, 23 marca 2013

Mydełko gwiazdka owocowa 16g




Od firmy JM Spa&Wellness http://www.pl-uroda.pl/ nabyłam Mydełko gwiazdka owocowa 16g. Skład poniżej:



Na stronie są dostępne różne wersje mydełek. Mydlane gwiazdki z naturalnych olejów roślinnychmydlana niespodzianka.
Mydełka naturalne w kształcie gwiazdek z dodatkiem naturalnych wyciągów: banan, pomarańcza, cytryna, truskawka, werbena.
Zestawy pakowane w woreczkach z organzy po 6 sztuk, 20g każde.
Produkt przebadany dermatologicznie. Koszt 4 zł. 



Moja opinia: Mydełko ładnie się prezentuje i świeżo pachnie, lekko słodko. Pieni się bardzo dobrze. Jest to tyowe mydełko glicerynowe, czyli nie przesuszy nam skóry. Fajnie wygląda w łazience i spełnia swoją funkcję także polecam :). Też myślę, że można dołączyć jako prezent do jakiegoś upominku ;) Czasem tego typu mydełka wkładam do szafy żeby ubrania ładnie pachniały.

15 komentarzy:

  1. Fajny gadżet do łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  2. przeurocze:D aż szkoda używać xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie, jeszcze nie używałam, ale wygląda naprawdę fajnie i efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, niebanalny i niepowtarzalny kształt;):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na prezent, wygląda uroczo a dodatkowym plusie jest, że dobrze się pieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie fajne mydełko :))

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mydełko jest za ładne, by go używać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widzę w składzie tych naturalnych wyciągów z owoców...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sympatyczny pomysł na zapachowy prezencik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda, jednak ja już za bardzo przyzwyczaiłam się do żeli, i mydeł w płynie.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam mydełka tego typu, a to jest urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie, ładnie wygląda. Dlatego też byłoby mi szkoda go używać. Raczej zostałoby łazienkową ozdobą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl