poniedziałek, 18 marca 2013

NUK - wkładki laktacyjne premium



Dzięki uprzejmości Pani Honoraty otrzymałam do testowania wkładki laktacyjne NUK Premium. Poniżej opis producenta:  


Moja opinia: Takich wkładek przyznam, że używam rzadko. Jednak czasem trzeba wyjść do ludzi i dobrze jest mieć zabezpieczenie piersiowe ;). Najbardziej w nich podoba mi się, że są cieniutkie i nie obcierają skóry. Solidnie wykonane i bardzo miłe w dotyku. Dzięki paskowi z klejem można przymocować je łatwo do stanika. Dla porowniania miałam kilka sztuk też z Penathen i tamte były grubsze i takie bardziej nabite. Te są bardziej dyskretne :) Póki co nie przepuściły nic, czyli spełniają swoją funkcję. Bardzo polecam :)

Tak się prezentują w opakowaniu i po wyjęciu.




9 komentarzy:

  1. Paczuszka z rozdania dotarła :) mała zadowolona ze smoczka. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pamiętam jak ja poszłam na zakupy bez wkładek ... Dobrze ,że miałam kurtkę...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobre sa te wkładki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi rownież dziś doszła i już wkladeczki się przydaly!!!!!
    jeszcze raz bardzo dziękuję za paczuszkę ;)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę polecić je koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już niedługo będę musiała zaopatrzyć się w taki 'gadżet':-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam i zapraszam na pierwsze rozdanie u mnie na blogu.

    pozdrawiam i zapraszam wszystkich

    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/2013/03/moje-pierwsze-rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem siostrze i bratowej o tej stronce. Na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używałam takich wkładek z Rossmana z Babydream są bardzo tanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl