wtorek, 26 marca 2013

Olej Lniany Złoty Oliwin i Olej Słonecznikowy od Zielony Nurt


Od firmy Zielony Nurt http://zielonynurt.pl/pl/index otrzymałam do przetestowania dwa powyższe oleje.


Olej Lniany "Złoty Oliwin"

Szczególnie zalecany do diety dr Budwig Olej Lniany "Złoty Oliwin" produkowany jest z najwyższej jakości siemienia lnianego złocistego odmiany ,,Oliwin” wyhodowanego metodą doboru naturalnego. Cechuje go wyjątkowo łagodny smak z lekką nutką orzechowo- sezamową, bez tzw rybiego posmaku. Trwałość: 3 miesiące. Przech. w temp. do 12°C. 16 zł za 250 ml


Olej z Pestek Słonecznika

Olej z Pestek Słonecznika tłoczymy wyłącznie na zimno z najwyższej jakości pestek. Unikalna technologia zachowuje w pełni walory smakowe oraz zdrowotne. Charakteryzuje go bogactwo kwasów wielonienasyconych oraz witaminy E, które są odpowiedzialne za obniżenie poziomu cholesterolu. Trwałość 6 miesiący. Przech. w temp. do 20°C. 22 zł za 500ml.


Moja opinia: Krótko mówiąc kocham oleje :). Miałam już różne oleje, wszystkie dodawałam do sałatek lub po prostu piłam łyżką. Nie mam z tym problemu :) Wolę łyżkę oleju niż łykać suplementy diety. Olej lniany ma charakterystyczny posmak, niezbyt przyjemny ale do przeżycia, jest też bardziej żółty jeśli chodzi o kolor. Olej słonecznikowy natomiast mam wrażenie, że jest bardziej wodnisty i ma jaśniejszą barwę. W smaku przypomina słonecznik. Nie czułam też nieprzyjemnego odbijania się oleju jak to się często dzieje np po tranie. Na koniec dodam, że oleje miały dość krótką datę ważności - tylko 3 miesiące od daty produkcji więc jestem pewna, że nie ma w nich zbędnych konserwantów ;) Polecam !




17 komentarzy:

  1. bardzo zdrowy i dobry olej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem Oleju Lnianego "Złoty Oliwin", intryguje mnie nuta smakowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś nie mogę się przełamać do łykania olei xd

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dostałam słonecznikowy :) fajny ten twój olej :)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie cudeńka, teraz jestem na etapie poznawania z pestek dyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie nowości! bardzo mnie zainteresowałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy i przyznaje, że zaintrygował mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  9. olej lniany lepiej smakuje w sałatkach niż sam, pyszne też są z nim kanapki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To mnie zaskoczyłaś, że piłaś olej tak po prostu łyżką. Nie wyobrażam sobie tego :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja samego oleju nie piję wolę go w pastach i surówkach

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te oleje, nawet wczoraj dodałam do sałaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl