sobota, 30 marca 2013

Pachnąca szafa - pachnąca saszetka do kosza na śmieci

Od firmy http://www.pachnacaszafa.pl/ dostałam do testów pachnące saszetki do kosza na śmieci - jedną o zapachu trawa cytrynowa i jedną o zapachu róża. 


 Zapach kosza na śmieci można zastąpić cytrusami czy różą;) Otwieramy saszetkę i  do kosza na śmieci wysypujemy kamyczki. Kamyczki można też rozsypać wg mnie gdzieś indziej :) Ja mam taką półke pod zlewem, gdzie z rur wydobywa się nieprzyjemy zapach, więc tam też rozsypałam ;) Od razu przyjemniej robi się przy koszu na śmieci ;)



18 komentarzy:

  1. Przydałoby mi się coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt, ale mi akurat nie potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o zapachach do kosza-fajnie wygladaja i na pewno ladnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam je i sa nawet fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam do odkurzacza :) Dla mnie super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie zapowiadający się produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, muszę wypróbować ;).
    Obserwuję ;*!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dawno mnie u Ciebie nie było ;) Własnie przeglądałam u mnie stare posty i postanowiłam Ciebie odwiedzić ;)

    Zapraszam także do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo bardzo ciekawe ! : ) 1 raz się z takim czymś spotkałam. ; D Obserwujemy ?? Bo ja już ; )) Pozdrawiam ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze, świetny patent! ja również o tym nigdy nie słyszałam, ale jak tylko gdzieś takie spotkam, zakupie. :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam, gdy otwieram szafę, a z niej wydobywa się cudny zapach :) no i ubrania korzystaja z tego ;)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ciekawy pomysł. Musze poszukać w sklepie. Z tej serii ma patyczki zapachowe i cudownie pachną w pokoju. Niestety płyn dość szybko się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe, a ile coś takiego kosztuje i jak długo ten zapach się utrzymuje?

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te saszetki...kocham je i ten dlugotrwały zapach :)

    Wesołych Świąt kochana..zmieniłam adres bloga : www.makeup-artist24.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa sprawa...szkoda że nei podałaś orjętacyjnej ceny... Hmmmm jeśli to naprawdę działa to będę musaiała sie w to uzbroić, bo czasem z rur śmierdzi nie wiem czym to spowodowane, ale czasem sie tak zdarza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl