poniedziałek, 11 marca 2013

PILOMAX WAX Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych




Dzięki uprzejmości firmy http://www.pilomax.pl/ otrzymałam do przetestowania powyższą maskę :).

Opis prducenta: Maska do włosów jasnych zniszczonych inwazyjnymi zabiegami fryzjerskimi (farbowanie, dekoloryzacja, trwała ondulacja), wypadających oraz narażonych na działania zanieczyszczonego środowiska. Wykazuje bardzo silne działanie regenerujące, odżywcze i nawilżające. Zapobiega łamliwości i rozdwajaniu się włosów. Przyspiesza gojenie naskórka, łagodzi świąd i podrażnienia skóry głowy. Maska zwiększa objętość włosów oraz nadaje im połysk. 

Po umyciu głowy (najlepiej szamponem głęboko oczyszczającym z serii Wax Henna) należy wmasować maskę (ok. 1 łyżka na średniej długości włosy) we włosy i skórę głowy. Następnie założyć na głowę foliowy czepek i owinąć go ręcznikiem, ponieważ ciepło aktywizuje działanie maski. Po 15 - 30 min. należy włosy spłukać wodą, a potem suszyć i układać jak zwykle. Maskę można stosować co 4 - 5 dni do czasu aż stan włosów będzie zadowalający lub stale raz w tygodniu.
W zależności od stanu włosów, na kurację składać się powinno 6 - 12 zabiegów wykonywanych co 4 - 5 dni. Stan Twoich włosów powinien ulegać stopniowej poprawie już po kilku aplikacjach. 
Kurację można powtarzać kilka razy w roku, bądź używać WAX-u na stałe raz w tygodniu.
Bez SLS, SLES, parabenów. 

Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Panthenol (Provitamin B5), Parfum (Fragrance), Hydrolyzed Keratin, Equisetum Arvense (Horsetail) Extract, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract, Lawsonia Inermis (Henna) Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Illicium Verum (Aniseed) Fruit Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Leaf Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Styrax Benzoin, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, CI 19140.




Moja opinia: Przyznam, że z firmą Wax miałam do czynienia kilka lat temu. Na jej produkty namówiła mnie wówczas moja znajoma fryzjerka. Poleciła mi wówczas maskę do włosów jasnych - gdyż namiętnie rozjaśniałam włosy i zaczęły mi wtedy dość intensywnie wypadać i łamać się. Maski te wg fryzjerki stosowane są także u ludzi po chemioterapii, gdzie włosy trzeba maksymalnie wzmocnić. W tamtym czasie byłam z maski do włosów jasnych bardzo zadowolona. Potem jednak zaczełam powracac do mojego naturalnego ciemniejszego koloru, więc jakoś naturalnie przestała mi być potrzebna. 

Okazuje się, że przez te parę lat firma wprowadziła do oferty nowe maski. Po porodzie włosy wypadają mi garściami, mimo podcięcia. Zaczęłam je także rozjaśniać. Tymbardziej ucieszyłam się ze współpracy. Otrzymałam regenerująca maskę do włosów zniszczonych jasnych. Maska jest świetna - przede wszystkim SUPER NAWILŻA. Nie obciąża włosów, ładnie pachnie, nie spływa z włosów, nie podrażnia skóry głowy. Włosy po zmyciu produktu są lśniące, łatwo się rozczesują, w dotyku gładsze i milsze, nie puszą się i nie elektryzują. Wiecie czasami po zrobieniu kucyka miałam setki wlosów które odstawały od głowy i żyły własnym życiem, po tej masce tego nie mam. Na włosy nakładamy około łyżki maseczki, więc jest dość wydajna. Włosy nadal mi wypadają ale z maski jestem naprawdę szczerze zadowolona. 

Minusem wg mnie jest chodzenie z maską 15-30 min po umyciu wlosów i w sumie po tym czasie należy ją zmyć czyli de facto dwa razy można zaliczyć prysznic. To akurat średnio mi się podoba. A myć samej głowy nie lubię, jakaś dziwna jestem.. ;)

Aha i cena około 30 zł za 480g.  Wg mnie jest warta swojej ceny. Teraz mam ochotę jeszcze na maskę do włosów delikatnych, przetłuszczających się,  włosów z lupieżem itd...

29 komentarzy:

  1. nie próbowałam nigdy ja mam ciągle tłuste włosy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. o prosze, ma duzo bardziej przystepny sklad niz moj wax...

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę ją w końcu wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie te maski:)
    fajny przejrzysty wyglad bloga:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna i wydajna maska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ja wypróbować, bo ciągle walcze z moimi włosami(albo one ze mną) prawie codziennie je prostuje no i do tego suszenie. Przyda im się taka dobra odżywka a cena nie jest wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za to nie lubię myć głowy bezpośrednio pod prysznicem, strasznie drażni mnie piana z szamponem czy odżywką spływająca po twarzy i trafiająca do oczu i uszu :P Zawsze myję włosy z pochyloną głową nad wanną czy prysznicem.
    A tej maski jeszcze nie miałam, jak dotąd jestem wierna Biovaxowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że fajna chociaż nie miałam okazji przetestować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Ja jestem uzależniona od masek do włosów, więc każda nowość mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na podobnej zasadzie miałam maskę BIOWAX z apteki na włosy wypadające. O tej firmie nigdy nie słyszałam, ciekawa jestem efektów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne tulipanki a maska super tylko ta cena..

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja często jak nałożę maskę na włosy to po ok 2 godzinach dopiero zmywam, bo przy małym nie zawsze dam radę po 15 min, a z tą maską jeszcze się nie spotkałam, po za tym mam ciemne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie myć włosy z rana, nie mogłabym 2h chodzc z maską bo w poludnie spacer i wlosy nie zdazylyby mi wyschnac , a unikam suszarek

      Usuń
  13. Ja nie miałam okazji poznać, ale może kiedyś... :) Teraz mam inne w zapasie

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam Biovaxa, ale został wyparty przez Isanę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie, w którym można wygrać m.in. lakier Wibo Gel Like by Jamapi, lakier Virtual Fashion Mania Peppermint :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Czaję się na tę maske od dłuższego czasu :) i chyba nadszedł w końcu czas na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W te 15 minut można wziąć gorącą kąpiel :) Także dla mnie nie ma problemu jeśli mam dłużej przytrzymać jakiś specyfik na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam dużo dobrych rzeczy o tych odżywkach waxa... też będę rozjaśniać włosy po porodzie i chyba wybiorę właśnie ją :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna maseczka :)tylko szkoda ,ze tak długo trzeba ją trzymac na głowie hehehhe;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeśli chodzi o rzeczy do włosów to ja preferuje fryzjerskie (szampony odżywki, maski, farby...)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam tę maskę, ale u mnie nie przyniosła jakichś szczególnie zaskakujących efektów. Podejrzewam, że to wszystko przez to, iż nie poświęcałam jej tyle czasu ile powinnam - zawijanie włosów w ręcznik i grzanie suszarką jednak trochę czasu zabierają. Ale wielu dziewczynom naprawdę pomogły. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na to wypadanie to na prawdę chyba nic nie pomoże...

    OdpowiedzUsuń
  22. Na wypadanie to ja kupiłam sobie serum Plomaxu i szampon. Jest o niebo lepiej. A ta maska też gości u mnie co jakiś czas, i darzę ją sympatią. Ładnie nawilża mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na wypadanie to ja kupiłam sobie serum Plomaxu i szampon. Jest o niebo lepiej. A ta maska też gości u mnie co jakiś czas, i darzę ją sympatią. Ładnie nawilża mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda jak budyń :) Bardzo lubię tę maskę. Gabi

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię swoje włosy po tej masce. Są mięciutkie, gładkie i lśniące.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl