wtorek, 19 marca 2013

Supersmile wybielająca pasta do zębów ATOS


Od firmy http://www.atosmm.com.pl/About/2084_1846_start.aspx otrzymalam do testów wybielająca pastę do zębów Supersmile. Są różne wersje tej pasty, ja mam z dodatkiem cynamonu.

Opis producenta:


Formuła Calprox bezpiecznie usuwa plamy z powierzchni szkliwa. Profesjonalnie utrzymuje wybielone zęby. Przywraca wiązaniom, wypełnieniom, plombom, i koronką pierwotną biel.

Opatentowana formuła Calprox, wchodząca w skład pasty, rozpuszcza błonkę białkową (jasna, lepka powłoka na zębach, na której pojawia się kamień nazębny i przebarwienia).

Powłoka białkowa która pozostawiona na zębach może stać się miejscem gromadzenia się pożywienia dla bakterii. Supersmile usuwa powstającą powłokę białkową, dzięki czemu uniemożliwia bakteriom rozwój oraz zapobiega twardnieniu płytki nazębnej do postaci kamienia nazębnego.

Formuła Calprox bezpiecznie usuwa plamy z powierzchni szkliwa. Plamy wywołuje kawa, herbata, tytoń, czerwone wino, soki owocowe, itp.

Formuła Calprox nie zawiera szorstkich, ściernych dodatków przyczyniających się do wystąpienia nadwrażliwości.

Supersmile profesjonalnie utrzymuje wybielone zęby. Przywraca pierwotną biel wiązaniom, wypełnieniom, plombom, i koronkom.

* Wybiela: opatentowana formuła Calprox
* Odświeża: wodorowęglan sodu jest bakteriobójczy i zapewnia długotrwały świeży oddech.
* Wzmacnia: Kombinacja wapnia, fosforanów i magnezu remineralizuje powierzchnię szkliwa.
* Chroni: Zwalcza próchnicę za pomocą fluoru (0.14% jonów fluoru).




Moja opinia: Stosowałam pastę przez kilka dni jednak w związku z zawartością cynamonu, narazie musiałam przerwac (karmienie piersią). Pasta jest dość droga - około 100zł za 119g. Ma dość zbitą i zwartą konsystencję. Dzięki temu jest bardzo wydajna, nakładamy kroplę pasty wielkości ziarnka grochu. Smak nie za ciekawy, smakuje jak dentysta ;) bardzo ziołowo-chemicznie, lekko cynamonowo. Pasta ma dość grudkowatą konsystencję. Postanowiłam, że narazie będzie ją testować mój mąż i szczegółowy opis wrażeń pojawi się za jakiś czas. Ja stosując ją kilka dni nie napotkałam żadnego podrażnienia zębów, moje zęby są z natury białe więc też nie zauważyłam wielkich efektów, ale mąż ma inne uzębienie więc myślę, że on będzie lepszym testerem.

13 komentarzy:

  1. No to poczekamy na opinię.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam wczesniej takiej pasty, ciekawa..

    OdpowiedzUsuń
  3. pasta trochę droga. No i ten cynamon... chyba bałabym się ją kupić ze względu na smak. Ale jeżeli okaże sie, ze daje super efekt, to kto wie... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie czy u męża okaże się skuteczna? mojemu muszę taką sprawić

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa czy faktycznie po używaniu jej będzie jakiś efekt

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak się sprawdzi i jaki będzie efekt ;)
    Ja nie lubię past wybielających, bo kiedyś strasznie uczyniły moje zęby wrażliwymi, długo nie mogłam ich wyleczyć z nadwrażliwości więc teraz omijam pasty wybielające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj droga ta pasta. Ciekawe jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzje czy działa może by troszkę rozjasniła mój usmiech a cena no cóż oststnio dentysta zaproponował mi duzo droższy produkt do wybielania więc jeśli działa to 100 zł nie jest tak wygórowaną ceną

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna pasta mi tez mają przysłać coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, jaka ciekawa ta pasta, ale ta cena faktycznie powalająca, nie dała bym za pastę tyle pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl