piątek, 8 marca 2013

Współpraca z AKUKU + trochę prywaty


Udało mi się nawiązać współpracę z firmą AKUKU. Początkowo nastąpiło niewielkie nieporozumienie, ale Pan Łukasz załatwił wszystko jak należy, brawo za profesjonalizm :). Powyżej to co zamówiłam (gryzak, podkład do przewijania, łyżeczkę z widelcem i bidon - te dwa ostatnie produkty troche poczekają na recenzję aż dziecię dorośnie;))

Firma chętnie nawiązuje współpracę z blogerkami jak napisali "Szanujemy naszą prace dlatego całość wraz z kosztami wysyłki wyceniamy na 15 zł.
Z programu wyeliminowane są produkty torba A0200 oraz laktator A0140."

Zapraszam na ich profil na Facebooku http://www.facebook.com/akukucompl
oraz ich stronę internetową http://www.akuku.com.pl/

Teraz trochę prywaty



Znalazłam w starym telefonie swoje zdjęcie dzień przed porodem, fotka jest bez twarzy bo mój mikry telefon nie ogarnałby moją ręką i twarzy i brzuucha:) Tęsknię troszke za tymi czasami.. Nie spodziewałam się, że urodzę następnego dnia miałam jeszcze nieco ponad tydzień do terminu a tu proszę taka niespodzianka :)


25 komentarzy:

  1. Ja jeszcze myślę co Natalce jest potrzebne i napewno do nich napiszę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre rzeczy z Akuku są naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. aleee wielki brzuszek :D kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie było podobnie.. sesja domowa tydzień przed planowanym porodem, a urodziłam następnego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki brzuszek -powiem ci ,że jestem teraz w 6 miesiącu i mam juz podobnej wielkości:)
    super współpraca.
    P.s. po jakim czasie się do ciebie odezwali???

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny brzuszek;)
    Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny brzuś:) też tęsknię za ciążą;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowny brzuszek!:-)

    Pozdrawiam Malinową Koleżankę i z przyjemnością obserwuję!:-)
    http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oooj taki to ja miałam w połowie ciąży :) ale mój F to gigant.

    OdpowiedzUsuń
  10. Akuku ma bardzo dobre produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny brzusio ;D
    Gratuluję współpracy .

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny brzusio miałas ;) te 15 zł to Ty za przesyłkę płacisz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny brzusio, mnie pisali ostatnio, że 18,99 zł za przesyłkę i właśnie, że torby nie można i laktatora(na który udało mi się załapać). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny brzusio, u mnie była nieco mniejsza piłeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ świetne zdjęcie, pamiątka na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale brzuszek słitasny:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny brzuszek :) gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałaś świetne rzeczy, ciekawe jak się sprawdzą. Z brzusiem tydzień przed terminem to nie znamy dnia ani godziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też było tydzień wcześniej, w Dzień Dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetną figurę miałaś, jak na dzień przed porodem wydaje się idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałąś dużego brzuszka;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczny miałaś brzuszek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl