wtorek, 14 stycznia 2014

Farbowanie - Loreal Preference Islande L 7.1



Dokładnie 2 dni temu ufarbowałam swoje włosy :). Niestety miałam już odrosty plus siwe włosy na głowie, nie wyglądało to ładnie :(.  Wiem, że część z Was nie farbuje włosów ale ja niestety muszę - nie zamierzać chodzić z siwymi:(.

Koszt farby w promocji to 19 zł w rossmannie. Farba pokryła wszystkie włosy w miarę jednolicie, odrost nie odznacza się od reszty włosów, ma bardzo ładny kolor zbliżony do moich naturalnych włosów, do tego dała ładny zdrowy połysk. Polecam :)

Zdjęcie bez lampy poniżej


Zdjęcie z lampą poniżej


Lewe zdjęcia poniżej bez lampy przed farbowaniem, prawe z lampą po farbowaniu


                                                           Zdjęcie z lampą poniżej po farbowaniu 


27 komentarzy:

  1. fajnie wygląda taki naturalny , podoba mi sie kiedys malowałam włosy fafrą z loreal ale na rudy:)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor i włosy. :) Ja stosuję tą samą farbę, wersję 7. Też mi przyciemnia, ale że naturalnie jestem szatynką to mi to nawet pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, naturalny kolor :) Ja też zawsze wybieram farby z jedynką po przecinku, bo sama natura wychodzi u mnie rudawo, a popiel ładnie niweluje rude tony :) Pięknie błyszczą i wyglądają zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie mogę znaleźć opisy farb tzn numerków bo chętnie bym poczytała:)

      Usuń
  4. kolor jest super, wygląda jakby był Twoim naturalnym kolorem włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi się podoba;)Nigdy loreal nie farbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor ;)
    ciekawe jakby u mnie spisała się jakaś farba z tej serii - wszystkie specyfiki dość szybko się w nich wypłukują, mimo tego, iż mam włosy w dobrej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wszystko pokryło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda, bardzo naturalnie. Ja nie farbuję od lipca zeszłego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyszło tak naturalnie. Widać, że masz zdrowe włosy zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze zdjęcia wyszły bez lampy, widać większą różnicę :) Piękny kolorek, ja jednak włosów nie farbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cięzko ostatnio o dobre swiatło - ciągle szaro buro za oknem:)

      Usuń
    2. Zgadzam się, u mnie są o wiele gorsze warunki zwłaszcza, że ciągle używam zwykłej cyfrówki, bo jakoś nie po drodze mi zakup jakiejś dobrej lustrzanki :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te farby, ale już o tym wiesz ;) Ja gustuję w blondach, ale również wychodzą zawsze świetnie i włosy są lśniące i pełne zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz grube włosy:))) jej:))) Zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko zludzenie optyczne, w rzeczywistosci mam cieiutką kiteczke:)

      Usuń
  14. Cudne, błyszczące włosy.... aż zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny efekt - świetnie pozbyłaś się odrostów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie, bo zastanawiam sie nad tym kolorem. Wczesniej malowalam wlosy na jasny blond, 2 miesiace temu pomalowalam lorealem excellence 7, kolor byl ladny ale kiedy sie "spral" pojawila sie zielonkawo zlota poswiata. Jak jest przy tym kolorze u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielonkawej poswiaty brak:) jestem bardzo zadowolona z tej farby, zamierzam teraz tą sama ufarbowac odrosty

      Usuń
  17. na prawdę wyszły takie ciemne jak na ostatnim zdjęciu czy to tylko złudzenie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl