sobota, 15 marca 2014

Ulubione błyszczyki :)

lipgloss



Znacie ? :)




32 komentarze:

  1. Nie znam, jeśli już to wolę pomadkę, ale i tak za często nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy jest cudny :) co to za numerek?

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy i ostatni kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te błyszczyki z essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się najbardziej podoba ostatni kolorek, jest widoczny ale nie za mocny. O tej porze roku błyszczyk u mnie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc żadnego z nich nie znam :P ale ostatni ślicznie na ustach wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie śliczne usta, że każdy błyszczyk fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. żadnego z nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, ale najbardziej podoba mi się pierwszy :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie te z essence inaczej wyglądają na ustach : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ustach wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy mi się podoba, rzadko kiedy używam błyszczyków, ostatnio u mnie szminki i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście pierwszy ma świetny kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z nich, w ogóle nie miałam z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żadnego nie znam ale bardzo mi się podobają wszystkie , bo zdecydować się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten pierwszy jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też czaje się na ten z essence :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam jeden z tych błyszczyków z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam błyszczyku z essence, lecz ogólnie bardzo lubię błyszczyki zwłaszcza latem są lekkie i bardziej przyjemniejsze w aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglada bardzo zachecajaco, ma piekny delikatny kolor.. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie się prezentują, ale ja w ogóle nie lubię nosić błyszczyków, zazwyczaj się kleją, a nawet jeśli nie, to ciągle mam to nieprzyjemne uczucie, że coś mam na ustach...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam ale z chęcią kupię i wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam te z Essence - miałam jeden z klasycznej serii i jeden z edycji limitowanej po premierze Przed świtem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl