sobota, 21 marca 2015

Mini zestaw podróżny COSLYS


Raz na jakiś czas zdarza mi się gdzieś wyjechać. Nie jest łatwe wziąć nasze pełnowymiarowe kosmetyki do torby i dźwigać niepotrzebnie duże opakowania. Można też nabyć same butelki małe i przelewać. Przyznam, że lubię czasem spróbować coś nowego. Ty przychodzi z pomocą zestaw z COSLYS.

Zawiera on organiczne mleczko do demakijażu 50 ml, organiczny tonik do twarzy 50 ml, krem na dzień do cery normalnej i mieszanej z ekstraktem z lilii 20 ml. Wszystko zapakowane w mini kosmetyczkę. Idealne w podróży oraz na prezent by pozwolić innym zapoznać się z produktami Coslys. Trzy miniatury produktów w przeźroczystej kosmetyczce zapinanej na suwak.

Co bardzo ważne buteleczki mają szerokie otwory, w razie czego posłużą nam jeszcze w przyszłości.

Produkty mają piękne świeże, kwiatowe zapachy. Najbardziej spodobał mi się tonik, który nie wysusza, a sprawia wrażenie bardzo czystej skóry. Mleczko do demakijażu spisuje się w porządku, doczyszcza makijaż dzienny bez trudu. Za mleczkami ogólnie nie przepadam, ale takie maleństwo mogę zużyć bez trudu. Krem zaś szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy.

I jeszcze raz napiszę na koniec, że te zapachy to bajka. Czysta przyjemność z używania.

Produkty dostępne są tutaj KLIK




15 komentarzy:

  1. Fajne,ciekawe te kosmetyki.Pozdrawiam serdecznie,miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestawik
    przydałby mi się taki :)

    pozdrawiam
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmieści się do każdej torebki. Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny taki zestawik, idealny na podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też korzystam z miniaturek - są niezwykle praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już myślę o sierpniowym urlopie ;)
    przydałby się zestaw jakiś miniaturek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa. Na 2-3 dniowy wyjazd napewno będą jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat na szybi wyjazd, mi to nie grozi chociaż może w wakacje ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię miniaturki do golenia w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie zapach. Ja zawsze przed wyjazdem mam dylemat co zabrać a co zostawić.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw, zdecydowanie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl