piątek, 5 czerwca 2015

Primavika - zapraszam na śniadanko :)



Dawno nie było postów kulinarnych, w sumie nie wiem dlaczego. Nowości od Primavika mamy od niedawna ale ponieważ rozchodzą się w zastraszającym tempie nie mam wyboru - opowiem Wam o nich zanim wszystkie zjemy co prawdopodobnie nastąpi lada dzień.

Masło z nerkowców smażone - Bogate w cenny kwas oleinowy, energię , tłuszcz i białko, oraz niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu składniki mineralne, takie jak: magnez, fosfor, potas i miedź, a także żelazo.

Składniki:  smażone orzechy nerkowca 99% (orzechy nerkowca, olej palmowy), sól morska.
Informacja dla alergików – zawiera: orzechy nerkowca, może zawierać orzeszki arachidowe, migdały i sezam.
Olej z orzechów na powierzchni masła jest zjawiskiem naturalnym. Produkt bez użycia glutaminianu monosodowego.

Masło orzechowe piegowate - Same orzechy zawierają rekordowe ilości witaminy B3 (niacyny), która wpływa na przemiany metaboliczne w organizmie, obniża poziom cholesterolu oraz ma pozytywne działanie na układ nerwowy (koi nerwy i łagodzi stres). Wpływa też dobroczynnie na wygląd skóry i włosów. Ponadto orzechy są źródłem jedno- i wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, błonnika oraz składników mineralnych (zwłaszcza potasu). Kolejnym atutem masła orzechowego jest duża zawartość białka, które jest jednym z najbardziej wartościowych białek roślinnych.

Składniki: Orzeszki arachidowe 61%, cukier, emulgator: lecytyny (z soi), płatki cukrowe- smak czekolady 7,6% [cukier, miazga kakaowa, kakao odtłuszczone, syrop glukozowy, emulgator: lecytyna (z soi), substancja przeciwzbrylająca: talk], częściowo utwardzony tłuszcz palmowy (zawartość tłuszczów trans <1%), błonnik pszenny (bez glutenu), sól morska, aromat: wanilina.
Pasztet pomidorowy z cieciorką - Przygotowany na bazie cieciorki, szczególnie bogatej w dobre źródło białka, błonnika, a także w potas, wapń i magnez.

Składniki: woda, cieciorka 38 %, cebula, koncentrat pomidorowy 17 %, olej rzepakowy, skrobia kukurydziana, błonnik pszenny (bez glutenu), przyprawy (zawierają: gorczycę i seler), hydrolizaty białka roślinnego (zawierają: soję), sól, substancja zagęszczająca: guma guar, witamina C, aromat z ekstraktu drożdżowego.



MOJA OPINIA: Nie wiem czemu wcześniej nie spotkałam się z Promaviką. Niedaleko mam Piotra i Pawła więc muszę w końcu się tam wybrać i wyśledzić ich produkty.

O dziwo składy produktów wszystkich jakie mam są bardzo przyzwoite a niektórych wręcz doskonałe. Firma promuje zdrowy styl życia i odżywiania, produkuje wyroby dla wegetarian i wegan, bez cholesterolu, konserwantów, sztucznych barwników i aromatów, a także bez glutaminianu sodu.

Produkty jak pisałam wcześnie znikają u nas w zastraszającym tempie. Najbardziej obawiałam się chyba pasztetu z pomidorowego i cieciorką. Wierzcie lub nie ale cieciorki nigdy wcześniej nie jadłam i myślałam, że nie będzie mi smakować. Pasztet jednak smakuje podobnie jak każdy inny sklepowy, może jest tylko bardziej delikatny w smaku. Cieciorki nie czuję w ogóle albo czuję ale o tym nie wiem :)

Masło z nerkowców to produkt wow. Ja najbardziej z orzechów kocham pistacje i nerkowce. Masło jest zwyczajnie przepyszne, łatwo się rozsmarowuje, nie ma tempej konsystencji. Niewielka ilość pozwala poczuć ten charakterystyczny orzechowy smak.

Masło orzechowe piegowate zawiera prócz orzechów również kawałeczki czekolady, które chrupią nam w buzi. Produkt delikatnie pachnie orzechowo i jest bardzo sycący.  W smaku pyszny, nie za mdły i nie za słodki. Jemy je zwykle z chlebem jako deser zamiast batonika czy cukierka.

Polecam wypróbować wspomniane produkty bo są pyszne a jednocześnie mają całkiem niezłe składy, w porównaniu z innymi znanymi firmami:)

28 komentarzy:

  1. Z przyjemnością zjem z Tobą śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią spróbowałabym masło z nerkowców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię takich produktów na kanapkach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. pychota! Bym jadła takie masełko z nerkowców:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zaintrygował mnie pasztet z pomidorów, choć i masło z nerkowców chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że mogłoby mi zasmakować takie śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masło orzechowe mnie kusi, takiego jeszcze nie jadłam ;) a również uwielbiam najbardziej pistacje i nerkowce z orzechów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj naszło mnie na wypróbowanie masła z nerkowców.. przeczytałam post raz jeszcze i zanim zamówię online jutro wejdę do piotra i pawła ;)

      Usuń
  8. U mnie akurat pojawiła się recenzja pasztetów :D, bardzo polubiłam produkty tej firmy, są smaczne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masło z nerkowców musi być pyszne. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty również i u mnie, polubiłam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra.Zastanawia mnie masło z nerkowców-nigdy nie miałam okazji próbowac;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu robisz mi mega smaka , nieładnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam masło orzechowe :) Nie widziałam tej firmy nigdzie u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę patrzeć na takie rzeczy bo od razu robię się głodna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masło z nerkowców musi byc mistrzowskie! A mozesz zdradzic jego cenę? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupowałam często to masło orzechowe . Mam je łatwo dostępne. Ostatnio jednak zrezygnowałam bo jest dość kaloryczne a tak duża ilość orzechów w diecie nie dla każdego jest zdrowa. Widziałam tez z tej firmy orzechowo-czekoladowe .

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam masło orzechowe ;D pasztet też ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oooojj wszystkiego bym chętnie spróbowała.. :D szczególnie pasztet brzmi super!

    OdpowiedzUsuń
  19. masło z nerkowca to coś dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl