środa, 30 września 2015

Nowa współpraca - Lashvolution - serum pobudzające wzrost rzęs




Krótko i na temat - w ramach współpracy wpadło w moje łąpki serum do rzęs - to oznacza, że na blogu pojawi się test tego produktu. Znacie LASHVOLUTION ?

Wg producenta dzięki zawartości organicznych składników LashVolution to bezpieczna odżywka, która wspomaga naturalny wzrost rzęs. Obecność w składzie serum peptydów i substancji aktywnych oraz ekstraktów z pokrzywy, zielonej herbaty i rumianku sprawia,że jest ono przyjazne dla organizmu. Preparat nie powoduje opuchlizny, zaczerwienienia, podrażnień ani przekrwionych powiek.

Brak efektów ubocznych został potwierdzony niezależnymi badaniami.

Ty też możesz mieć piękne, uwodzicielskie rzęsy! :)

Jestem bardzo ciekawa a Wy?

Zapraszam na rozdanie CLICK 


34 komentarze:

  1. też jestem ciekawa, ja kończę swoje serum z floslek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też. Jestem ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo również będę ją testować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dwa tego typu produkty i muszę powiedzieć, że efekty są :D Miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na recenzję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego serum, ale moim rzęskom przydałoby się "ładowanie" bo właśnie ściągnęłam sztuczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania, czekam na opinie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy, ciekawa jestem jak się sprawdzi ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia :) Ja do Listopada Bodetko testuję potem 2 miesiące przerwy i biorę się za tą odżywkę ;)
    Gratulację :) I życzę uwodzicielskiego spojrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czas wypróbować ten produkt ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje współpracy :) Z niecierpliwością będę czekała na recenzję i jego efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak się sprawdzi :o) Udanych testów :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie raz chciałyśmy takie serum kupić. Czekamy na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, uwielbiam wszelkie produkty do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jak Ja marzę o takich rzęsach jak u Myszki Miki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl


SZABLON BY: PANNA VEJJS.